czwartek, 24 lutego 2011

kobieco

Ostatnio jakoś te pudełka nie mogą się ode mnie odczepić, choć w międzyczasie robię również filcowe broszki na zamówienie, ale tych pokazać jeszcze nie mogę.
Pierwsze pudełko jest opakowaniem do pewnego niespodziewanego, dźwięcznego prezentu, który niedługo zostanie podarowany, mam nadzieję, że się spodoba.



Drugie pudełko to moje prywatne, kobiece natchnienie :). Pudełko obklejone urywkami z kobiecych gazet, polakierowane na wysoki połysk i wyścielone materiałem od środka. Bardzo jestem z niego zadowolona nieskromnie dodam :).
 To jest tył pudełka i słońce zaglądające przez okno:), wyszło dziś dosłownie na momencik i zaraz je łapałam.




Ostatnio zakupiłam sobie nowe kolczyki, są tak słodkie, że muszę się nimi pochwalić.
Może nie mam zbyt pokaźnej tej "kolekcji", ale za to w większość zrobiłam sobie sama.

Dosyć tego chwalenia się.
Pozdrawiam Was ciepło, ja też przywołuję już wiosnę całą sobą. Zimo a kysz!!!!!
"Z wiosną nadzieje rosną"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz