czwartek, 14 kwietnia 2011

Kolorowe kolczyki

Jeszcze filcowe twory, ale to już końcówka wcześniej wspominanej "kolekcji". Część inspirowana łowickimi wycinankami. Ostatnio zakończyłam pewien kurs związany z komputerem internetem i jego wykorzystaniem w pracy nauczyciela. Na zakończenie przygotowywaliśmy e-lekcje, ja uchwyciłam się tematu folkloru i tak mnie to zainspirowało, że powstały takie oto kolczyki:).




I dwie pary z kulci :)


Ze ścinków powstały jeszcze maleńkie wsuweczki kwiatuszkowe.
W tym poście obiecałam również prezentację moich metek.


Pozdrawiam Was serdecznie. Nie wiem jak Wy, ale ja mam już dosyć tej pogody. Dziś rano musiałam odśnieżać samochód!!! Śnieg sypał jak oszalały. Fakt, że zaraz stopniał, ale przecież mamy już połowę kwietnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz