piątek, 2 sierpnia 2013

kawałeczek sypialni

Jak pisałam wcześniej pracuję nad sypialnią. Do niedawna jeszcze to miejsce, które teraz można już w pełni nazwać sypialnią wyglądało o tak

Tak właśnie wymyśliliśmy sobie, że nasze łóżko będzie na paletach :).
Ostatni tydzień spędziłam na szyciu kapy na łóżko i teraz można było zrobić już zdjęcia.








Niestety jest to dość ciemny pokój dlatego jeśli chodzi o zdjęcie to "szału nie ma", ale do spania jak najbardziej się nadaje.
 Jeszcze wspomnę o zagłówku spędziliśmy nad nim wraz z moim mężem całą sobotę, ale udało nam się zrobić go tak jak chcieliśmy. Nie wiem czy widać to na zdjęciach, ale nie jest on jeszcze zamontowany do ściany.
W międzyczasie okazało się, że możemy stać się posiadaczami starej szafki nocnej, tego właśnie potrzebowałam. Tak oto wyglądała starowinka.


A tak wygląda na dzień dzisiejszy. Tak, tak wiem znów znów biało :) (Szwagrze musisz to jakoś przeżyć :D )



I już ustawiona na swoim miejscu.


To tyle na dziś. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypoczynku, tym którzy właśnie zaczynają urlopy, my wyruszamy za tydzień :).



4 komentarze:

  1. Jak zawsze twórczo i pomysłowo:) Stara szafeczka jest przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
  2. z takiej sypialni na 100% zaraz wyskoczą małe zajączki:P
    posdrufki od Starego Zająca z pracy:P

    OdpowiedzUsuń
  3. samo łóżko z palet ciekawy pomysł, ale jeśli chodzi o kapę na łóżko.. jak dla mnie dramat. zakrył cały urok palet, równie dobrze moglibyście spać na workach ze śmieciami, a i tak nie byłoby widać co tam jest, więc ja się pytam po co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego właśnie jest to moja sypialnia, a nie Twoja drogi Anonimie:). Na workach ze śmieciami również mogłoby być ekologicznie, ale jednak nie skorzystam, natomiast palety są rewelacyjnym stelażem pod dobrej jakości materac, polecam:). Nie zawsze chodzi o to, żeby było coś widać, ale również o wygodę i funkcjonalność, a nasze mieszkanie ma być wygodne i przytulne dla mojej rodzinki i to jest najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń