wtorek, 12 sierpnia 2014

Zając Poziomka i Kotek Trzpiotek :)

Jestem i mam się dobrze, moja Latorośl również :). Nawet zdarza się, że mam małą chwilkę by coś uszyć.
Zając z bardzo szeleszczącymi uszami i tasiemkami do zabawy dla niemowlaka.

Dla mojego Zajączka uszyłam również czarno biały domek, żeby mogła się przypatrywać, bo do niedawna widziała dobrze tylko takie kontrasty. Domek stał się dobrym przyjacielem, bo uśmiechała się za każdym razem jak tylko go przed nią kładłam :).

A na zamówienie Kotek Trzpiotek, dobrze wszystkim znany, ale zawsze ciut inny.


I na koniec jeszcze zaległe haftowanki, misio jest wielkości pudełka po zapałkach :).



Jestem również w trakcie wielkiego przedsięwzięcia, a mianowicie robię dla mojej siostrzenicy domek dla lalek niemałych rozmiarów. Praca jest w toku, jak będzie co, to na pewno pokażę. Obecnie jesteśmy na etapie dachu, elewacja już jest gotowa :D.
Pozdrawiam! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz