wtorek, 21 kwietnia 2015

Pelagia

Pelagia to bardzo elegancka kobieta. Jedyną jej słabością jest eksperymentowanie z kolorem swoich włosów. Jednakże z każdej opresji kolorystycznej jest w stanie wybrnąć w bardzo wysmakowany sposób, co widać na załączonym poniżej obrazku.





Pelagia jest żoną marynarza, właśnie oczekuje na jego powrót z dalekich mórz i oceanów.
Muszę Wam się przyznać, że wczoraj wróciłam do czasów dzieciństwa, kiedy "szyłam" ubranka dla lalek i tworzyłam im fryzury. To samo uczucie :). Niesamowita frajda. Mimo iż Pelagia jest trochę jakby krzywa i ma nieforemne ramiona to i tak rozpiera mnie duma jak na nią patrzę. Nadeszła chyba u mnie era lalek, będzie ich więcej. Zresztą to ten sam krój co zające tylko, że bez uszu, więc oczekujcie nowych bohaterów w tej historii :).
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze: