sobota, 23 stycznia 2016

Zapraszam do zabawy!


Widzę, że wciąż tu zaglądacie i zrobiło mi się wstyd, że tylu gości, a gospodarza brak. Dlatego stwierdziłam, że muszę tutaj także czasem zaglądnąć i coś napisać, i coś dla Was wrzucić :).
Poza tym mówiąc szczerze, to miejsce znam już od każdej strony i czuję się tak swobodnie, a na stronie i na FB to wciąż muszę się czegoś uczyć, a każdy wpis kosztuje mnie sporo energii, czasu, a niekiedy nawet nerwów i często i tak nie wygląda to tak jakbym sobie tego życzyła. Dlatego z radością będę tutaj wracała :).

A dziś przychodzę do Was z zaproszeniem do zabawy:) ! Z nagrodami rzecz jasna :D.
Zapraszam Was na moją stronę na FB o tutaj. Wejdźcie, przeczytajcie, skomentujcie i czekajcie na wyniki!:)
A już od poniedziałku zaczynam odsłaniać moją nową kolekcję "LOVE LUDOVE" - zaglądajcie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz