sobota, 2 stycznia 2010

O czym, dla kogo?

Początki, początki, trudne początki...
Dlaczego, dla kogo, w jakim celu?
Impuls, bodziec można nazwać to w ten sposób. Chciałam zacząć porządkować to wszystko co robię, czym żyję, moje eksperymenty, zdjęcia, ręczne robótki.
Ja bardzo dużo skorzystałam z zasobów internetu, z tego co inni piszą, pokazują, czym się dzielą, może kiedyś i u mnie ktoś odnajdzie jakąś inspirację.
Papier, kredki, farby, koraliki, druciki, niteczki...
Decoupage, papierowa wiklina, kolczyki, masa solna, haft krzyżykowy, kartki okazjonalne, kusudama...
Początki fotografowania, obserwacje nieba, słońca, natury...
Przepisy kulinarne, moje gotowanie...
Praca z dziećmi, zajęcia plastyczne, eksperymenty, zabawy, gry...
Książki, filmy, moje przemyślenia, fragmenty...
To wszystko być może znajdzie tu swoje mam nadzieje wygodne i przytulne miejsce.
Goście mile widziani, zapraszam, czuj się jak u siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz