niedziela, 20 listopada 2011

Candy z łosiem :)

 W zasadzie zupełnie bez okazji, tak po prostu, zwyczajnie i z dobroci serca cukiereczki dla Was.
Zasady jak wszędzie:
-komentarz pod tym postem
-podlinkowane pierwsze zdjęcie na Waszym blogu.
-osoby bez bloga proszę o adres mailowy w komentarzu
-zabawa trwa do 18.12.2011, losowanie dzień później
-jedyny mój warunek, to wysyłka paczki tylko w granicach Polski.
A teraz szczegółowe oględziny "słodyczy".
Tytułowy łoś na brzozie.
Książka "Ozdoby z filcu".

Naszyjnik z filcu.
Oraz filcowe kolczyki.
Być może jeszcze coś dorzucę, ale to będzie już niespodzianka dla wylosowanej osoby :).
A teraz codzienność. Jutro ruszamy z kiermaszem w szkole, dorobiłam jeszcze świąteczne obrazki na drewienkach.





 I już nie do szkoły, ale w tym samy klimacie drewniane obrazki.



To wszystko na dziś, zapraszam wszystkich do zabawy :). Życzę dobrego tygodnia!
P.S. Okropne problemy mam z tym postem, zupełnie nie znanych przyczyn stąd potrójna publikacja, przepraszam.


50 komentarzy:

  1. Łoś zrobił na mnie piorunujące wrażenie - taki dostojny jest. Zapoluje na niego i resztę fantów z nieukrywaną rozkoszą. Pozdrawiam i zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki na drewienkach- PRZECUDNE!
    Książka mnie zaciekawiła, więc spróbuję szczęścia w losowaniu =}
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przyjmę łosia w moim domu ;)
    Zapraszam na candy u mnie:
    http://kre-akcja.blogspot.com
    I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ustawiam się w kolejce po smakołyki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę takie cukierki. Szkoda, że tych obrazków na drewnie nie dołączasz, bo są cudowne. Ślicznie Ci wyszły. Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne obrazki ;) a misio aniołeczek taki słodziutki.
    Na candy z przyjemnością zapisuje się może łosik do mnie wpadnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Całego bloga przejrzałam i jestem pełna podziwu co do Twoich zdolności. Chętnie dołączę do losowania
    malad88@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisuję się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo tu sympatycznie - zapraszam więc po odbiór nominacji:), pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuje się i zapraszam wszystkich niezapisanych na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce! Bardzo mi się to podoba! :>
    Paulina
    paulinapa12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. dopisuję się :) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. słodności... mniam:)
    pozdrawiam, scrapfantazje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się w kolejeczce po słodziutkie cukierasy:)gdy tego łosia na drewienku zobaczyłam-koniecznie zapisać się musiałam:)
    Zapraszam na moją skromną rozdawajkę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne.... ustawiam się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również ustawiam się w kolejeczkę po Twoje cudne słodkości :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Łoś super Ktoś =)
    stawiam się w kolejce ... :)
    Magda
    magda.grzybek1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyroby z drewna. Sama w przyszłym roku chyba sobie potnę trochę brzozy bo właśnie brzozowe najbardziej mi się podobaja. Co do filcowców to moje marzenie by takowe posiadać, a książka pozwoliłaby mi na zgłębianie wiedzy, którą już dawno chciałam posiadać.
    Przyłączam się za to do Candy z wielką przyjemnością
    malad88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie się zapiszę na takie skarby:) a filc chętnie bym rozgryzła z taką pomocą:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczne!!!
    zapisuję się z nadzieją :=)
    adusia
    basta.blaszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piękne Candy :)

    Oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łoś jest świetny i spróbuję zapolować na niego;) http://starakroliczyca.blogspot.com/ Tymczasem zapraszam na Candy też do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne candy:-)))) ustawiam się i czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie by było wygrać takie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo smakowite Twoje cukiereczki i bardzo chętnie się po nie zapisuję
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm... Takich obrazków na brzozie nigdy nie widziałam. Staję grzecznie w kolejce.
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością staje w kolejce.

    sandrusia1@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja zapisuję się z nieukrywaną przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowne prace:) Chętnie przygarnę słodkości:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super prezenty. Chętnie staję w kolejce. A przy okazji zapraszam na swoje candy.

    MIchalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam i się zapisuję :)

    Zostawiam adres i mailowy i blogowy, bo nie wiem jak na bloxa wstawić banner zamiast linka- może ktoś będzie wiedział jak się to robi :)

    cinnamon.tea@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też :) z wielką chęcią.

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystko super, a książka idealna dla mnie! :) może się uda i szczęście mi dopisze :) oby!! :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisze się i ja może nauczę się w końcu filcować?
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kusi mnie filc już od jakiegoś czasu, oj, kusi. Może to będzie to pchnięcie i początek czegoś nowego?

    OdpowiedzUsuń
  42. ustawiam się w kolejce mam nadzieje że szczęście mi dopisze malkul5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. cudne cukierasy, też chętnie spróbuję swojego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bezkrwawe polowanie na łosia? Czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Co za piękności, gratuluję talentu. Od dziś będę tu często zaglądać.A ten łoś i obrazki na drewnianych krążkach - cudo! Biżuteria - słodkości! Ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam serdecznie.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. I jeszcze ja się załapię :)
    Uwielbiam ozdoby z filcu, sama robię takie namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja jak zawsze na ostatnią chwilę, ale łosi jest prześłiczny, a biżu cudna, więc myślę, że lepiej późno niż wcale! :D

    OdpowiedzUsuń