poniedziałek, 12 grudnia 2011

Prezentowo

Koleżanka z pracy poprosiła mnie, żebym zrobiła dwa komplety podkładek pod kubeczki. Mają one być prezentami gwiazdkowymi. Zrobiłam to z przyjemnością :). Niestety nie jestem w stanie teraz robić zdjęć przy świetle dziennym, więc jakość jest delikatnie mówiąc okropna, a najbardziej denerwują mnie te przekłamane kolory. No nie wychodzi to tak ładnie jak w rzeczywistości, ale jakiś ogólny ogląd na sprawę jest :).







Pudełeczka zrobiłam dzięki Agacie, bardzo serdecznie polecam jej bloga "kraftowo hendmejdowo".
A to już zajawki z moich tegorocznych szaleńczo-twórczych planów prezentowych ;).






Zapraszam jeszcze do zapisywania się na moje Candy z łosiem i cieszy mnie bardzo, że niektórym dziewczynom spodobał się mój Pan Łoś :).
Pozdrawiam serdecznie!



1 komentarz:

  1. Przepiękne podkładeczki,a szczególnie te w odcieniach fioletu:)
    Na jednym z blogów znalazłam fajna zabawę polegającą właśnie na zrobieniu pracy w odcieniach fioletu - proponowałabym Tobie właśnie te fioletowe cudeńka tam zgłosić:)
    Podaję linka:http://liftonoszki.blogspot.com/2011/12/zabawa-kolorystyczna-fioletowy.html
    Jakby co to trzymam kciuki
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń