piątek, 25 maja 2012

Jutro Dzień Mamy

A ja dla mamy uszyłam poszewki na poduszki do altany w stylu marynarskim, która mam nadzieję w niedługim czasie będzie powstawać :). Obiecałam przyczynić się do jej wyglądu w efekcie końcowym, ale najpierw potrzeba trochę męskiej pracy więc na razie czekamy.






W międzyczasie dobierałam się do jednego z moich domowych krzeseł wymieniłam w nim piankę i już nawet założyłam całkowicie tapicerkę na siedzisko. Okazało się jednak, że pianka na oparciu jest znacznie za gruba i siedzi się na nim fatalnie, połowę roboty poszło na marne. Krzesło powędrowało na strych i czeka na lepsze czasy :D.
A to kartka dla pewnego Mężczyzny, który całkiem niedawno obchodził swój okrąglutki jubileusz. Po raz kolejny wszystkiego co najpiękniejsze życzę :), tym razem publicznie. A co! Wolno mi:) dobrych życzeń nigdy dość! :D
A wszystkim mamusiom życzę pięknego dnia jutrzejszego i wszystkich kolejnych także, niech dzieciaki czy te małe, czy te całkiem już duże osładzają Wasze życie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz