sobota, 30 października 2010

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię jak coś co ma każdy u mnie wygląda nieco inaczej:). Oczywiście  nie wszystko da się "podrasować", ale jak się da i chce to czemu tego nie zrobić:).
Pewnie nie co dzień ludzie na blogach prezentują swoją toaletę, ale mnie moja się podoba, więc patrzcie :)


to oczywiście decoupage

A oto nowe wcielenie zwykłej białej lodówki :).

Bardzo spodobał mi się motyw makowy w kuchni, w ogóle u mnie to pomieszczenie w dodatkach idzie raczej w czerwień. Dlatego jak zobaczyłam ten czajnik, od razu musiałam go mieć, właśnie taki. Bez żadnych gwizdków, z pięknym dzióbkiem, z drewnianą rączką, dokładnie taki chciałam.

3 komentarze:

  1. Cudna ta upiększona lodówka, a czajnik jeszcze piękniejszy :) Czy to papier do decu czy serwetka, jeśli mogę zapytać ? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i cieszę się ogromnie, że lodówka może cieszyć nie tylko moje oko ;). A jeśli chodzi o decu na lodówce, to jak najbardziej serwetka, papier jeszcze do mnie nie przemówił, jakoś odstrasza mnie to namaczanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Ja z podejściem do papieru mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń